Hakkımızda aklınıza takılan birşeyler mi var ?

Aklınıza takılan tüm sorulara aşağıda yanıt vermeye çalıştık. Aklınızdaki soruyu aşağıda bulamadıysanız. E-posta ile sormak için buraya tıklayabilirsiniz.Diğer platformlar için sag bölümde bulunan sosyal medya hesablarımızdan bizlere ulaşabilir ya da Anasayfa üzerinde bulunan canlı destek kısmından bize yazabilirsiniz.


  • Siparişim kargolanmış görünüyor takip edebilirmiyim ?

    Ürününüz kargolandığı gün içinde takip numarası sisteme girilir böylece size verilen kargo takip linkinden kargonunuzu takip edebilirsiniz.

  • Kargo hatasından kaynaklı kırılan,arızalanan ve ya cizilen ürünlerin değişimini yapabiliyormuyuz.

    Tabiki evet fakat kargoyu teslim almadan ürünü kontrol etmeniz gerekmekte. Eğer üründe herhangi bir hata varsa kargocudan tutanak tutmasını talep ediniz.O tutanağı bize iletmeniz halinde ürün iade veya değişiminiz öncelikli olarak sıraya alınacaktır.

  • Ürünüm arızalandı garanti'ye nasıl gönderebilirim ?

    Öncesinde ürününüzün hala garantili olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz bunun için canlı destek hizmetimizi kullanabilirsiniz.Eğer garantili olduğuna eminseniz faturası ile bize gönderebilirsiniz.